måndag 19 oktober 2009

Tiden går framåt

Har faktiskt fått en del pluggat idag. Nice:-) Eftersom alla andra sliter med sina praktiker och jag fick validera, så har jag mycket tid att plugga. Känner mig inte ett dugg stressad så det är skönt.

Idag har vi fått nytt köksgolv, så har varit utan spis och kyl hela dagen. Så när magen började skrika lite väl högt och jag insåg att även bebis behövde lite näring, då var det bara att checka om Linda ville med till café Brickan och käka lunch. Såhär i efterhand skulle jag nog ha tagit en bit paj istället för nachostallrik. Men men... När jag kom hem var golven klara och allt stod på plats igen. Så nu måste jag bara ställa tillbaka allt som stod i överskåpen till kyl/frys. Är inte ett dugg peppad. Ska passa på att rensa lite när jag ändå håller på.
Men nu ska jag ta en kopp te och lägga mig och läsa lite ur Nora Roberts Svart ros innan jag ska hämta Alexander kl 15.

Inga kommentarer: