fredag 2 oktober 2009

Fredag

Som jag skrev innan har jag skola idag och visste inte alls hur jag skulle lösa det med barnvakt eftersom min man är bortrest med jobbet & sonen sjuk. Men det fick bli så att vi tog ett morgontåg till Kungsör igår, så han får vara hos mormor & moster. Han blev lite ledsen när jag gick vid 17.45, men fick sms från mamma nästan genast och då lekte han igen. Har pratat med henne idag och han hade sovit bra hela natten förutom vid ett tillfälle då han hostade så mycket att hon fick plocka upp honom, men efter nån halvtimme hade hon lagt honom igen och han hade somnar om. Känns skönt att veta. Jag vet ju att det brukar gå bra när han är hos mormor.

Värre för mig som blev helt själv, man kan ju tycka att man borde uppskatta det när man är ensam så sällan, men nej... Kände mig rastlös. Som tur var, var jag så trött så jag somnade tidigt. Har sovit riktigt skönt. Nu håller jag på och pluggar lite. Har massor av uppgifter att göra så börjar känna mig stressad.

Inga kommentarer: