torsdag 8 oktober 2009

Alexanders rum är i stort sett klart:-)

Förutom att där saknas tavlor och sånt på väggarna så är det målat och inrett. Jag är riktigt nöjd faktiskt:-) Ska fixa tavlor och sånt i eftermiddag. Sen tror jag jag ska beställa en Nicke Nyfiken-wallie från www.amazon.com. Hittade en så fin där och har haft svårt att hitta på svenska sidor.

Idag ska det pluggas, uff så tråkigt. Tycker inte alls att medicinsk grundkurs är så kul, men men... Ska snart göra oss iordning så vi kommer iväg till dagis. Alex är redan påklädd och klar eftersom hans blöja läckt så pyjamasen var blöt. Själv går man i fleecemorgonrock. Tror jag ska ge skrutt lite välling innan vi går. Igår åt han nästan ingen frukost och lunchen på dagis hade han kastat iväg, fiskpudding, no way! Så fick hem en hungrig en igår. Hoppas han äter bättre idag.

Igår var mamma & Malin här, så vi åkte till Ikea och köpte en matta till Alexander. Mysigt med sällskap när man käka lunch också:-P

Nej jag får väl sätta fart.

Inga kommentarer: