tisdag 26 januari 2010

Orkar ingenting

Idag har jag känt mig allmänt trött & nere. Det beror nog bl.a. på att jag bekymrar mig så mycket över Alex. Han äter nästan ingenting! Tar knappt vällingen och den brukar alltid gå ner. Men han är förhållandevis pigg och sprallig så är väl ingen fara än så länge. Elizabeth på BVC sa iaf att jag skulle ge honom vad han ville ha, oavsett om det var glass eller liknande, bara så han får i sig nånting. Ska dit den 5 februari så får vi se hur han ligger till i vikten.

Orkar ingenting men det kan ju bero på att jag själv knappt äter något heller. Stackars bebis, hon svälter väl. Men har verkligen ingen aptit och jag är inte sugen på mycket annat än Fanta citron. Hoppas det ger med sig snart.

Bilen har vi inte hittat nån lösning på än, men vi har ansökt om att utöka vårt lån, sen får vi se om vi hittar nån bil. Gärna så fort som möjligt.

Imorrn får jag äntligen hit min byrå till lillskruttans kläder så man slipper ha de liggande överallt. Och så kommer mormor & moster hit. Trevligt :-)

På torsdag åker vi till Karlstad, för att gå på begravning på fredagen. Upplyftande vecka det här.

Mina studier går totalt åt skogen just nu. Efter att ha haft Alex hemma och sjuk och varit hemma själv med honom hela helgen är jag helt slut. Har ett arbete som ska lämnas in imorrn och det finns inte en chans att det kommer in i tid. Bra början på en ny termin.

Inga kommentarer: