måndag 1 februari 2010

I fredags

var det dags för mormors begravning. Anders skjutsade ner mig & mamma på torsdagen.
Begravningen var jättefin och det var bara närmaste släkten där, så det var litet och personligt. Var tufft, måste jag säga. Jag har aldrig varit på begravning tidigare och det var svårt att begrava någon som man haft en så nära relation med. Men jag är väldigt glad att jag inte tog med Alexander, vilket jag iofs aldrig övervägde. Finns ingen anledning alls att ta med så små barn, när det gäller en begravning med nån de träffat enstaka ggr.

I lördags var vi på Lek&Bus med ungarna då vi kände att vi behövde ngt annat att tänka på. Felicia hade med sig en kompis och Anders fick jaga Alexander. Själv satt jag mest. Klarar inte av att klättra & greja med foglossningen. Tyvärr. Hade lätt velat ligga i bollhavet med min skrutt.



Idag har han faktiskt varit på dagis. Wiie!! I januari var han där 4-5 dagar på hela månaden, hoppas verkligen att det blir några fler den här månaden, annars går mina studier åt skogen.

I övrigt jagar vi ny bil, då vår lade av. Mindre kul.

Lilla Maya (Alexanders kompis) fick en lillebror imorse. Skoj, skoj! Så nu är man bara ännu mer sugen på att ens egen lilla ska komma ut, men har ju gått precis halvtid, så det dröjer ett tag till :-)

Inga kommentarer: