fredag 2 januari 2009

Huset fullt med ungar...

har jag haft senaste dagarna. Har ju både vår egen och sambons son här, min lillasyster och idag hade han en kompis här. Fullt ös, kan jag säga. Hur man dessutom ska kunna få ordning på hela bröllopet, det är mer än jag förstår. Hinner lagom att hålla någorlunda rent och ordningsamt här hemma.
I morgon kommer mamma hit igen. Lisette kommer också hit i morgon för att... Just det... Bröllopsplanera. Hon är toastmadame och av någon konstig anledning tycker hon det börjar bli dags att verkligen gå igenom allt... *S* Är ju hela 7 dagar kvar i morgon... Inte ett dugg stressigt.


Dessutom fick jag nyheten av mamma igår att mormor och morfar troligtvis inte kommer, så jag ska göra en alternativ bordsplacering. *suck* Jag som faktiskt hade fått ihop en som var okej.

Välkomstdrinken smakade bra och blir nog härligt värmande när man stått ute i kylan utanför kyrkan. Alkoholfri är den såklart, då hela bröllopet är alkoholfritt. Fått lite kritik för det, men egentligen... Vem går på dop och super sig full? Så ser vi på det. En trevlig middag med släkt och vänner och sen blir det hotellet för vår del:) Trevligt trevligt. Bara menseländet gått över tills dess...

Min viktnedgång går totalt åt skogen. Lyckades ju gå ner en del, men det har jag gått upp nu. *suck* Får se till att ta tag i det bara stressen över bröllopet lagt sig. Jag äter så mycket när jag är stressad så går inte att försöka gå ner i vikt då... Men men,snart överstökat.

Alex & jag hemma hos gudmor... Här var han inte stor:)


Alex & jag på soffan i förra lägenheten. Här var han också mini:)

Inga kommentarer: