onsdag 31 december 2008

Snart nytt år...

Och det inviger jag tydligen med att få mens. Den blev totalt 26 dagar försenad, men nu verkar den vara på G. Så ingen bebis på G med andra ord. Känner mig lite lättad, eftersom ekonomin är så förbannat dålig, men samtidigt lite besviken då jag så gärna vill ha en liten till. Men men, det blir fler chanser:) Sambon är ju inte direkt emot att skaffa en till:P Minst:)

Idag har vi haft över några vänner och deras barn. Ätit massa god mat och lovely cheesecake. Inte ofta jag skryter över nåt jag bakat, men den var förbaskat god:) Receptet kom från www.cheesecake.nu. Den jag gjorde var klassisk fryst cheesecake. SÅ gott! Så ska ni ha över folk på middag och har tid på er, gör den! Ett himla vispande och man måste göra den kvällen innan, men helt klart värt det!

Nu har båda pojkarna lagt sig så bara syrran kvar uppe. Hon ville se på film så ska fixa det åt henne, sen blir det nog för mig och sambon att sätta sig och fortsätta bröllopsplanera. Det är det enda vi gör när barna lagt sig... Är så trött på det, men det måste ju göras. Det här med att smyga iväg och gifta sig borgerligt utan att någon vet om det... Det lockar mer och mer, kan jag säga! Men lite sent att ångra sig nu kanske:)

10 dagar kvar tills man ska börja använda nytt efternamn. Undrar hur många gånger man kommer säga och skriva fel?

Gott nytt år allesammans och drunkna inte i skumpan!

(Här blir det dock ingen skumpa, vi ska prova välkomstdrinken till bröllopet istället)

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad heter han då så man vet vad du kommer att heta =)

Niccan sa...

Björkgren:)