onsdag 28 januari 2009

Nu har jag bestämt mig

Ska börja ta tag i vissa saker, bland annat kost & träning, men ska även försöka börja med körkortet. Måste ringa och försöka fixa ett jobb i sommar också, då det är tänkt att maken ska vara hemma med sonen. Min tanke är att jag ska börja plugga till hösten, men det beror helt och hållet på komvux, om de startar någon distansutbildning. Är så less på att stå still och stampa, och samtidigt så är det ju inte alls det jag gör. Jag har skaffat man och barn på relativt kort tid. Stora förändringar, inte alls att sitta fast på ett ställe. Men samtidigt så vill jag till nästa steg och för att komma dit, eller för att känna att det är okej att ta sig dit, måste jag fixa lite andra saker först.
Har jag de målen så kanske jag kan hitta motivationen?

Inga kommentarer: