fredag 19 december 2008

Jag undrar jag...

Ja... då är min mens försenad 14 dagar. Jag har lite ont och så men den kommer inte igång. Ska köpa ett gravtest när jag åker upp på stan men jag tror inte det är nåt. Kanske. Vet inte riktigt vad jag skulle tycka, är jättesugen på en till, men det är inte riktigt läge. Vi måste bli av med lite skulder och sånt, för ett barn till innebär tvillingvagn och större bil, vilket vi inte har råd med i dagsläget. Men men... skulle jag vara gravid så behåller jag det. Jag skulle aldrig kunna göra en abort. Andra får göra det bäst de vill, men jag kan bara inte. Skulle jag vara gravid skulle det vara beräknat i augusti vilket innebär att det skulle vara 1 år och 2 månader mellan grodan och nya bebisen. Okej jag ville ha mina barn tätt, men kanske lite väl. Jaja, som sagt, tror mensen kommer snart.

Många som ska ha barn är det. Min kusin är med barn, beräknad i maj, en kompis ska också ha i maj och fick veta igår att ytterligare en annan tjejkompis ska ha i augusti. Så på sätt och vis vore det kul om jag också var med barn för då kunde vi följas åt ännu en gång:)

Ikväll ska vi på julbord, Hjalmarrevyn. Mamma kommer hit idag så vi har barnvakt:) Inte ofta det händer, men nu ska hon vara här från och till ända fram till bröllopet så det är skönt. Då kan hon ha grodan hemma när vi åker och handlar julmat och sånt. Mycket folk och tar lång tid, vilket inte riktigt är grodans grej.

Nej, ska väl plocka av lite. Sen ska vi ner på stan och möta grodans mormor och moster och shoppa lite. Morbror skulle visst också med. :) Behöver handla lite nya kläder till grodan som växer som ogräs. Mammas skrutteplutt!

1 kommentar:

Anonym sa...

e du gravidis`?