söndag 27 december 2009

Just nu

känns det som om Alexander och jag är de enda vakna människorna på den här jorden. Han vaknade 05.50 och skulle prompt upp. Så jag är helt slut. Har smsat 3-4 olika personer utan något svar och känner mig rejält ensam. (smsade inte 05.50, utan strax efter 8). Men men.

Idag är det 13.7 minusgrader, lite chock jämfört med gårdagens 3. Ska eventuellt träffa Tessan idag. Förhoppningsvis kan vi vara hos henne så man kommer ut lite.

Update
Har varit hos Tessan. Alexander fick en Duplo-polisbil som låter. Populär :-)
Nu har vi ätit lite mat och snart ska jag slänga Alexander i badet. Han är helt slut, hoppas att det bara är trötthet efter jul så han inte börjar bli sjuk igen.

2 kommentarer:

sassa sa...

du får smsa mig nästa gång=) jag är extremt morgonpigg nu för tiden tyvärr..

0738311211 om du inte har kvar det=)

Niccan sa...

Haha det ska jag göra :-) Men det där går nog över när bebben kommer :-P