fredag 4 december 2009

Idag är jag rejält trött.

Alexander vaknade kl. 4.45 och då tyckte jag att Anders fick ta honom eftersom han ändå snart skulle upp. Hans väckarklocka ringde, han stängde av den, då ringde nästa klocka, så stängde han av den. Först när jag tröttnade och var på väg upp, mumlar han att jag tar honom. Jaha! Kunde du inte gjort det på en gång då, så man slapp ligga och lyssna på Alexanders som ömsom skriker och ömsom pratar inne i sängen? Det är väl bättre att gå upp, ge välling och byta blöja, sen kanske han somnar om? Dessutom hann han precis upp så kom Gabriel upp så kl 5 imorse var hela familjen vaken. Hur pigga tror ni vi är ikväll? Som tur var somnade Alexander om och även jag men inte förrän klockan var typ halv sju och de andra två väsnandes hade gått hemifrån. *morr*

Idag har Linda L varit här och fikat lite. Mys. Tydligen ska vi till spec-mvc båda 2 på måndag så då kanske vi ses där med :-P

Inga kommentarer: