söndag 22 november 2009

The kids know, sjuk, sims 3 exp

Sitter och tittar på sonen som åker fram och tillbaka på sin bobbycar. Shit vad stor han börjar bli! Igår satt han ute i sandlådan med pappa och låtsasåt, utan att stoppa i munnen. Han pratar mer och mer och klurar hela tiden ut nya saker, på gott och ont. Är så kul att se hur utvecklingen går framåt :-)

Idag berättade vi för ungarna att de ska få ett syskon till. Det är fortfarande lite tidigt, men vi vill att det ska komma ifrån oss och farmor försade sig sist hon var här, men som tur var hörde inte ungarna på då. Gabriels kommentar var: Varför ska vi ha två bebisar? Hehe så skön kommentar. Men vi kom fram till att Alexander faktiskt inte var någon bebis längre, inte som Astrid, hans lillasyster.

I övrigt är man fortfarande sjuk. Jag har legat i sängen större delen av dagen. Bara gått upp och ätit och så. Inte för att jag sovit något, men behövde bara få vara. Just nu är älskling med Gabriel på dansen men de kommer nog snart hem. Med mitt spel :-) Anders skulle åka förbi onoff på vägen dit och köpa Sims 3: Destination världen. Nice :-) Nej nu ska jag ta ytterligare en Strepsils jordgubb. Ända halstabletterna som är helt okej, enligt mig.







Inga kommentarer: