fredag 13 november 2009

Update

Den här fina me&i-tröjan har jag varit på jakt efter i evigheter. Hittade den äntligen på Tradera, i rätt storlek så då var jag tvungen att slå till. Har även lagt bud på en åt Gabriel fast i motsatta färger. Hoppas jag vinner den också. Kul när ungarna matchar ibland.

Alexander har ju varit sjuk senaste veckan, och gubben också, men igår var de på jobb & dagis båda två. Alexander snorar fortfarande en hel del, men kruppar inte lika mycket och han har blivit piggare. Han fick gå kort dag igår för säkerhets skull. Idag börjar han inte förrän 10.45 på dagis då jag har skola. Börjar inte förrän 12.30 men skönt att lämna honom tidigare så han får äta lunch och sova där. Ska troligtvis åka in till skolan tidigare och träffa Emely.

Imorrn ska vi till Linda med familj och äta middag. Mysigt, hoppas bara jag klarar av att äta.

Ikväll blir det fredagsmys. Vi ska se nya Tingeling-filmen och äta något gott. Det lutar åt antingen popcorn eller fruktsallad med glass. Om man inte gör äppelpaj. Har en massa äpplen.

Om man har läst min andra blogg om bebis så vet man att jag mår skit för tillfället. Mår konstant illa och har noll aptit.

Inga kommentarer: