torsdag 9 juli 2009

Vet inte vad det är med min skrutt..

Han har vaknat flera gånger inatt och bara legat och pratat och grejat. Sen har det blivit tyst ett tag och sen kört igång igen. Likadant nu på morgonen. Han var jättegrinig igår, så funderar på om det kan vara tänder eller något på G, men kan inte komma ihåg att han varit såhär de andra gångerna.

Vädret suger idag. Jag hade bestämt mig för att köra igång med mina promenader idag, men regnet öser verkligen ner. Får försöka komma igång med yogan istället. Får ta ett pass när skrutt sover sen, fast egentligen behöver jag också sova för jag ska jobba inatt. Om jag blir av med mina 4 nätter i augusti har ja typ bara 5 nätter kvar:-) Har ingenting emot att jobba egentligen, men schemat har varit så intensivt och i augusti när jag ska jobba, har grodan inskolning på dagis och jag har planeringsdag på skolan så det passar inte riktigt att jobba natt då.

Som sagt, idag går jag nog inte ut mer än jag måste. Kommer ju inte i mina regnbyxor längre heller, annars kunde man tagit en promenad, trots regnet.

Nu ska jag sätta mig och kolla upp vad man kan göra när man är i Sthlm över dagen. Vi ska iväg på en Ålandskryssning med mamma & syrran i augusti och tänkte hitta på nåt skoj i Sthlm också.

Inga kommentarer: