tisdag 7 juli 2009

Coraline...

Har precis sett på filmen Coraline. Den var riktigt bra. Se den! I alla fall om ni gillar Nightmare before christmas & Corpse bride. Den är inte någon musikal, men så fint animerad. Like!

Har varit hemma och varit sjuk 2 nätter nu. Är egentligen inte förvånad då jag jobbat så intensivt,men men snart semester :-)

Har pysslat lite här hemma och blandannat gjort 2 st namntavlor, bilder kommer senare. Har precis kommit på hur jag ska inreda lilla grodans rum så nu ska jag bara hitta pengar, tid och hjälp att fixa det. Men det löser sig. Kommer bli såå fint! Får ta ett rum i taget, men hans rum är i störst behov av det just nu, men så småningom vill jag nog tapetsera om alla rum. Men men...

Håller på och planerar semestern lite smått, men vi har inte riktigt bestämt oss än. Vissa saker är planerade, andra på planeringsstadiet.

Men nu ska jag ta och lägga mig och sova lite. Har sovit på tok för lite senaste veckorna och det märks i kroppen.

Nattinatt!

Inga kommentarer: