lördag 13 juni 2009

Student, bil och en del annat.

I söndags sov lilla grodan hos mormor ensam för första gången. Mamma tyckte det var jobbigast, han hade hur kul som helst.

Ja, i tisdags åkte vi till Göteborg då brorsans tjej Mira tog studenten. Jag var tvärsjuk så det var ingen höjdare, men hon var så fin så:-)

Skulle ha haft inskolning 2 nätter denna vecka, men då jag var sjuk fick det vara.

Skatteåterbäringen som ramlade in här i veckan har gått till att betala kreditskulder, mediciner och lite kläder till Alex på rean.

Annars händer inte så mycket, spelar en hel del The Sims 3. Har inte bestämt mig än om jag älskar det eller inte. En del saker är så mycket krångligare än förut, eller så är det bara jag som inte har lyckats klura ut det än. Men många saker är mycket bättre än i 2:an...

Nu ska jag sätta igång och städa & baka lite. Jobbar natt imorrn och sen på tisdag ska lilla grodan ha barnkalas. Han fyller ju 1 år på onsdag. Stora killen!

Inga kommentarer: