fredag 25 december 2009

Julen 2009

blev faktiskt rätt okej, trots dödsbeskedet vi fick dagen före julafton. Vi hade som tur var grejat det mesta av maten innan så det var inte så mycket att stå med på julafton. Skönt!
Anders föräldrar kom vid 14 så då åt vi. Runt Kalle Anka kom tomten och delade ut julklappar. Alexanders favoriter var inte helt oväntat ambulansen. Sedan åkte Anders föräldrar hem och vi kröp ner i mjukiskläder och bara slappade, trötta som vi var.

Såhär trött är Alexander på juldagen. Ambulansen får vara med och mysa soffan.

snart kommer min morbror och hämtar morfar, mamma & syrran och kör de till Karlstad där de ska hjälpa morfar med allt runt mormors bortgång. Brorsan har åkt till Kungsör och dit åker jag också imorrn. Behöver lite lugn & ro och jag vill träffa brorsan så mycket som möjligt nu när han äntligen är här. Idag ska vi dra iväg till svärisarna och äta lunch/middag. Men för mig & Alexander blir det tidigt ikväll. Jag är såå trött!

Inga kommentarer: